You are currently viewing התקנת אופיס על מק

התקנת אופיס על מק

קניתם מחשב מק ואתם צריכים התקנת אופיס?

בעבר, כל משתמש מק שרצה להתקין אופיס על המחשב שלו, היו צריך קודם כל להתקין ווינדוס אופיס על מנת שהאופיס יעבוד על המק, מכיוון שתוכנת האופיס הייתה חלקית למי שהתקין אותה ישירות על המק. כיום המצב קצת שונה, כאשר חברת מייקרוסופט הוציאה גרסאת אופיס מיוחדת למשתמשי מק – Office 365 for Mac. חברת מייקרוסופט הבינה את הצרכים של משתמשי המק בעבודה עם אופיס מלא שגם תומך בעברית, ולכן עשתה את הצעד הנדרש הזה בכדי להרוויח את קהל הלקוחות (הלא קטן יש להגיד) של משתמשי מחשבי מק של אפל. אז אם בעבר הסיבה היחידה שלכם להתקנת ווינדוס הייתה השימוש עם תוכנת האופיס, כיום אתם כבר לא צריכים בכך יותר. אולם, עדיין תצטרכו עזרה בהתקנת ה- Office 365 for Mac שדורשת כמה הגדרות מתקדמות. מעבדת אגס נגוס היא המעבדה הגדולה בישראל למחשבי אפל ומציעה את מגוון שירותי התיקונים והתמיכה בכל מכשירי אפל לסוגיהם. אז אם אתם משתמשים במחשבי מק וצריכים התקנה מקצועית של תוכנת האופיס של מק, אל תהססו לפנות אלינו לקבלת סיוע מהטכנאים המקצועיים ביותר.

מה חדש באופיס התומך במחשבי מק?

דבר אחד בטוח, השימוש בתוכנת האופיס המפורסמת אף פעם לא היה שיקול דעת אצל אף אחד מאיתנו. אין משתמש מחשב אחד שלא משתמש לפחות באחת האפליקציות של תוכנת האופיס, ובינהן: וורד, פאוור-פוינט, אקסל ועוד.

בגרסה החדשה של מייקרוסופט המותאמת למחשבי מק של אפל, תקבלו התאמה מלאה לשפה העברית. מה זה אומר? שתוכלו לכתוב בצורה נוחה משמאל לימין, ליישר את הטקסט לימין, להוסיף סימני פיסוק בעברית ובנוסף להינות מתפריט בעברית.

חברת מייקרוסופט עשתה מחווה נוספת למשתמשי מק בכך שפיתחה התאמות למצב המוחשך (Dark mode), ואף לשורת ה Touch Bar במקבוק פרו.

מה בנוגע לרכישת האופיס למק?

כיצד עושים זאת?

אם אתם עולים במוחכם דרכים פיראטיות להתקנת אופיס על מק, תשכחו מהעניין. גרסאות פיראטיות הן עבירה על חוק וגם לא מכבדות את בעלי התוכנה. לכן, מעבדת אגס נגוס תל אביב ממליצה אך ורק על גרסאות חוקיות ומקוריות של Office 365 for Mac.

אז אם אתם רוצים לקבל את מגוון התוכנות המוכרות של אופיס, כגון: Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote, OneDrive, Skype., מה שעליכם לעשות הוא לרכוש את Office 365 for Mac דרך חנות אפל (Appstore) בקלות רבה, או באמצעות אתר האינטרנט של מייקרוסופט.

אגס נגוס תל אביב היא המקום בשבילכם

תוכלו להעזר במעבדת אגס נגוס תל אביב גם בשלב הורדת התוכנה אל המחשב שלכם וגם בכל תיקון מק שאם זקוקים לו לאחר שהתוכנה תהיה על המחשב שלכם,  תוכלו לקבל שירות התקנה מסודרת של תוכנת האופיס על המק שלכם. אז אם אתם כבר לא יכולים לחכות וצריכים לעבוד על תוכנת האופיס, צרו קשר עוד היום עם מעבדת אגס נגוס תל אביב ותקבלו את השירות המקצועי והאדיב ביותר.