תיקון מחשבי אפל

מחשב אפל זהו מוצר חסר תקדים. מוצר ללא אנלוגים במהותו. מחשבי מקינטוש הם חלק הגדול של כלל מוצרי אפל. ביניהם ניתן למצוא מחשבים שולחנים – מק פרו, מק מיני. מחשבי מסך – איימק ואיימק פרו. וגם מחשבים ניידים – מקבוק, מקבוק אייר ומק בוק פרו.  מגוון מוצרי אפל מאפשרים לנו חיים איכותיים בעולם הדיגיטלי. ולא מדובר רק על מחשבי אפל, אלה גם אייפונים, אייפדים, אוזניות ושעונים ועוד מגוון של אביזרים ומוצרי אלקטרוניקה, אפליקציות ותוכנות הקיימים או ללא ספק הולכות להיווצר בזמן הקרוב, ללא סוף נראה לעין. חברת אפל הולכת ומתקדמת אל העידן הטכנולוגי ואפילו מקדימה את השאר.

יתרונות מחשבי אפל

לדבר על היתרונות של אפל אפשר עד אינסוף, מכיוון שאפל לא מוותרת על איכות ועל בטיחות המוצרים שלה. חומרים ברמה מעל כולם, מערכות חדשניות, ממשק מחושב היטב בכל מכשיר. אם בתור אסוציאציה היינו רוצים להשוות חווית שימוש במחשבי אפל לטיסה במטוס – זו אפילו לא טיסה במחלקת פירסט קלאס, אלא דומה יותר לטיסה במטוס פרטי עם צוות דיילים צמוד ושף אישי. החוויה זו – משתקת וממכרת.

חסרונות מחשבי אפל

בין החסרונות אולי היה ניתן היה להגיד מחיר יחסית גבוה למחשבים של אפל, אבל הכל נמדד בהשוואה, וכמו שכבר אמרנו קודם זה מחיר הוגן לעומת מוצר שמקבלים בתמורה. ולא חייבים להיות טייקונים כדי להרשות לעצמך חוויה כזאת. המחשב הולך לשמש אתכם לאורך שנים גם אם זה מחשב לצורך שימוש ביתי בין אם לצורך עבודה ובין אם לצורך לימודים. מחשבי אפל מעניקים ערך משמעותי בחיי היום יום שלנו, לכן אין ספק שזה לא דבר שמומלץ לחסוך בו, כמו שחברת אפל לא חוסכת בערך מוצריה.

תיקון כל מחשבי אפל - במעבדת תיקון מחשבי האפל שלנו אגס נגוס

מחשבים שולחניים – המחשב השולחני הקלאסי דוגמת:

Power Macintosh G3

Power Mac

מחשבים ניידים – סדרת המקבוק, איימק, איימק פרו ועוד

צוות טכנאים בעל ניסיון ומומחיות עומד לרשותכם בתיקון כל דגם וכל סוג של מחשב מתוצרת אפל.

תיקון מחשבי אפל – אגס נגוס

ניסיון של למעלה מ-15 שנה לא הולך ברגל. לאורך השנים חזינו במכונות אפל לדורותיהן מגיעות אלינו למעבדה, צברנו מומחיות בתיקון מחשבי אפל מכל הסוגים. בנוסף, עזרנו למאות לקוחות מרוצים לקבל את מחשב האפל שלהם בחזרה מתיקון לאחר בדיקה בחינם.

תיקון מחשבי אפל כלל ארצי

אם קרתה תקלה במחשב המקינטוש השולחני שלכם.

כל שעליכם לעשות הוא להרים אלינו טלפון.

תוכלו בקלות ובמהירות לקבל שירות כלל ארצי הכולל איסוף מהבית.