You are currently viewing מסך מקבוק לא נדלק – לקוח מרוצה

מסך מקבוק לא נדלק – לקוח מרוצה

יש לכם מקבוק? קרה לכם פעם שמסך המקבוק לא נדלק? קראו את הסיפור הבא והבינו למי כדאי לפנות בפעם הבאה שתיתקלו בבעיה דומה.

כך מספר ירון טל, בן 29 מרמת גן שמסמך המקבוק שלו לא נדלק

לפני כמה חודשים קמתי בבוקר כדי להתחיל בעבודתי – אני מעצב גרפי שעובד כפרילאנס. התיישבתי על הכסא, לחצתי על מקש ההפעלה של המקבוק פרו שלי ו… שום דבר לא קרה. לחיצה נוספת, אבל המסך לא נדלק. את תחושת חוסר האונים באותם רגעים מכיר כל אדם שעובד למחייתו על המחשב האישי שלו.

בדקתי במהירות בגוגל והגעתי אל מעבדת התיקונים הראשונה שמצאתי. אני לא רוצה להלבין פניהם ברבים ולכן לא אציין את שם העסק, אבל אומר רק שלא כל מי שקורא לעצמו "מעבדת תיקונים" אכן מבין איך מתקנים מקבוק. החוויה הנוראית שעברתי שם, הן מבחינת שירות והן מבחינת המחיר המופרז שקיבלתי בהצעת המחיר (אפילו על הבדיקה הם גבו ממני כסף) הותירה אותי המום.

תיקון מקבוק במהירות

החלטתי לוותר על התיקון, ביקשתי שלא לעשות שום דבר והגעתי לאסוף את המקבוק שלי. לשמחתי, אחרי בירור יסודי יותר ובדיקה עם ממליצים שכיוונו אותי למעבדה מקצועית שמתמחה במקבוק בפרט ומוצרי אפל בכלל, כבר ידעתי לאן ללכת.

הכתובת היתה רחוב משה דיין 52, תל אביב, מעבדת התיקונים Mac Repair. ברגע שנכנסתי בדלת כבר הרגשתי אווירה אחרת. לפעמים התחושה כבר בקבלה משדרת לך אם מדובר במקום רציני או לא. השירות האדיב והיחס הנעים הבהירו לי שההמלצות לא ניתנו סתם.

מעבדת אקספרס בתל אביב

ב-Mac Repair שמחו לקראתי, אבל סיפרו לי גם שבפעם הבאה אני פשוט יכול לבקש שליח שיאסוף את המחשב מביתי. הטכנאי של המעבדה ביצע בדיקה במקום בחינם, קיבלתי הצעת מחיר מהירה וזולה. אחרי כמה שעות של סידורים כבר קיבלתי טלפון שהזמין אותי לאסוף את המקבוק המתוקן.

בזכות החוויה החיובית ב- Mac Repair, שהיתה שונה ב-180 מעלות מהמקום הראשון אליו פניתי, אני ממליץ בחום על מעבדת Mac Repair.

מוצרי אפל מתקנים רק ב- Mac Repair

אלפי לקוחות מרוצים מעידים על מעבדת Mac Repair בתל אביב כמעבדה הטובה, האמינה והזולה ביותר בישראל. המעבדה מתמחה בתיקון מחשבי אפל השונים עם צוות טכנאים מקצועי ומיומן, בעל ניסיון רב.

Mac Repair מציעה איסוף מבית הלקוח, בדיקה חינם והצעת מחיר הוגנת וזולה. בנוסף, ישנן גם הנחות לסטודנטים כי אצלם יודעים שמדובר בקהל לקוחות דל הכנסה.