You are currently viewing תיקון אייפד מחיר

תיקון אייפד מחיר

יש לכם אייפד שצריך תיקון? במעבדת אגס נגוס תל אביב תקבלו את המחיר המשתלם ביותר

מעבדת אגס נגוס תל אביב מתקנת את כל סוגי האייפדים של אפל ללא קשר לדגם שלהם:

  • אייפד פרו
  • איפד אייר
  • אייפד מיני

לא משנה איזה דגם של אייפד יש לכם, סביר להניח שבשלב מסוים תצטרכו להביא אותו למעבדת תיקונים. בעלי אייפדים נמצאו כמרוצים ביותר בקרב בעלי טאבלטים מכל החברות. למרות זאת, וגם בשל העובדה כי האייפד של אפל הוא מכשיר חזק ואמין, לפעמים המזל לא יהיה לטובתנו ומכשיר האייפד יצטרך תיקון. באייפד שלנו יכולות להופיע תקלות רבות ומשונות, כגון: תקלות בסוללה, מסך שלא עובד, בעיות במסך המגע, אפליקציות שלא עובדות, בעיות בחיבור לרשת אלחוטית ועוד.

ישנם לא מעט פרמטרים המשפיעים על המחיר של תיקון האייפד ולכן לא קיימת תשובה אחת ויחידה שיכולה לענות על שאלה זו.

במקרה של תקלה,  אתם מוזמנים להביא את האייפד שלכם למעבדת אגס נגוס תל אביב והטכנאים שלנו יבצעו בדיקת אבחון ללא עלות. לאחר ביצוע הבדיקה, תוכלו לדעת מה יהיה המחיר לתיקון האייפד שלכם.

מחיר תיקון אייפד יהיה תלוי באופי התקלה

יכול להיות שהסוללה נהרסה ויש להחליף אותו, במקרים אחרים המסך נשבר ויש להחליפו או שאפילו מסך המגע לא מגיב בכלל. בכל מקרה ומקרה, מחיר תיקון האייפד שלכם יהיה תלוי בחלקי החילוף שהשתמשו לצורך התיקון. ישנם חלקי חילוף זולים ויש חלקי חילוף זולים פחות, ומחיר תיקון האייפד יושפע מכך באופן ישיר. מעבדת אגס נגוס מחזיקה בחלקי החילוף לאייפד האיכותיים ביותר שיש ונותנת לכם את המחיר האטרקטיבי ביותר. למעבדת אגס נגוס בתל אביב יש יתרון משמעותי ביותר והוא שהטכנאים שלה יודעים לתקן אייפד עד לרמת הרכיב. איך זה מתקשר למחיר תיקון אייפד אתם וודאי שואלים. חלקי חילוף עולים לא מעט כסף ואם טכנאי יכול לפתור את הבעיה ללא שימוש בחלקי חילוף משמע אתם תשלמו פחות. הידע והנסיון של הטכנאים במעבדת אגס נגוס תל אביב מוזיל לכם משמעותית את מחיר תיקון האייפד שלכם.

איזה דגם של אייפד יש לכם? המחיר יכול להיות מושפע מכך

אם יש לכם אייפד דור 2 או דור 6? אייפד מיני או אייפד פרו? , מחיר תיקון האייפד יכול להיות מושפע מכך. לפעמים ישנו פער מחירים בין חלקי החילוף בין הדורות השונים והדגמים של האייפדים. הביאו את מכשיר האייפד שלכם למעבדת אגס נגוס תל אביב, נאבחן לכם את התקלה ונאמר לכם מהו המחיר לתיקון האייפד.

מחיר אייפד לפי זמן עבודה

בנוסף למחיר חלקי החילוף אם צריך להחליף, ישנו הצד של שעות העבודה של הטכנאי. ככל שהבעיה מורכבת יותר כך יהיה הטכנאי צריך להשקיע זמן עבודה רב יותר. ישנן תקלות שנפתרות במהירות הבזק ואחרות לוקחות זמן רב יותר. כאשר תביאו את האייפד שלכם למעבדת אגס נגוס תל אביב נדע לאמוד את מחיר תיקון האייפד שלכם לפי חומרת הנזק.