תיקון מסך מקבוק פרו תל אביב

מסך המקבוק פרו שלכם לא מראה תמונה או מרצד? מעבדת Mac Repair מתמחה בתיקוני מסך

אז התחלתם עוד יום עבודה שגרתי בו אתם עובדים על המקבוק פרו שלכם ולפתע פתאום אתם רואים תמונה מרצדת – מלחיץ ומטריד מאוד. בעיות בתצוגת המסך המתרחשות במקבוק פרו שלכם, יכולות להיות קשורות הן לחומרה והן לתוכנה. כדאי מאוד לא להתמעמע ולבדוק את העניין בהקדם האפשרי, פן הנזק יחמיר ועלות התיקון המקבוק תגדל. למזלכם, מעבדת Mac Repair   בתל אביב מתמחה בתיקוני מסך למקבוק פרו של אפל ואף מציעה לכם בדיקת אבחון ללא עלות. אם אתם חושבים שמסך המקבוק פרו שלכם אינו פועל כראוי, אתם מוזמנים לבקר את מעבדתנו וטכנאי מקצועי ומיומן יבדוק אותו ויגיד לכם מהי בדיוק הבעיה והדרך לפתרונה.

מה יכול להעיד על בעיות במסך המקבוק פרו?

יש הרבה איתותים שיכולים להדליק לכם נורה אדומה שמשהו אינו כשורה עם מסך המקבוק פרו שלכם והוא דורש בדיקה. בין הסימפטומים אליהם אתם צריכים להיות ערניים: תמונה מעוותת, מרצדת, קפואה, פסים לאורך או לרוחב המסך, או אפילו מצב קיצוני שהמסך כלל אינו נדלק. חלק מהתקלות האלו יהיו ממש תקלות רציניות במסך וחלקן יהיו משהו זמני שיסתדר לאחר הפעלה מחדש של המסך או עדכון גרסה לכרטיס מסך שלכם.

גם אתם אם גרים בתל אביב או מחוצה לא, אתם לא רוצים להגיע למעבדה לתיקון מסך מקבוק פרו אם הכל בסדר והבעיה יכולה להפתר בקלות על ידכם עם כמה פעולות פשוטות. אז כדי שלא תגיעו שלא לצורך למעבדה, מומלץ לנקוט בצעדים הבאים:

כאשר מסך המקבוק פרו שלכם מתנהג בצורה מוזרה, נסו להפעיל מחדש את המחשב

תאמינו או לא, הפעלה מחדש של מחשב יכולה לפתור את בעיית הגרפיקה ששררה שהשפיעה על המסך. איך זה קורה? בעת ההפעלה מחדש, מתאפסים מעבד הגרפיקה (GPU) והמעבד המרכזי (CPU) והדבר יכול לפתור את הבעיה.

שינוי הגדרות מסך במקבוק פרו יכולות גם הן לפתור את הבעיה

אם אתם רואים מסך כהה מידי, בהיר מידי או עם ניגודיות מוזרה, אולי הפתרון שלכם הוא פשוט לשחק עם הגדרות הבהירות וניגודיות של המסך. תוכלו לאפס הגדרות אלו שיחזרו להיות כמו בברירת המחדל של המחשב ולראות באם הבעיה נפתרה.

גם תוכנה חדשה שהתקנתם יכולה לגרום לבעיות בתצוגת המסך

לפעמים תוכנה שמותקנת על המחשב יכולה להכביד ולהפריע לכרטיס הגרפי של המסך ולגרום לכך שנראה הפרעות בתמונה. על מנת לנטרל זאת, כנסו להגדרות Startup items ובטלו את כל התוכנות שעולות ביחד עם הפעלת המחשב. לאחר מכן הפעילו את המסך מחדש ובדקו באם יש שינוי. אם נראה שהבעיה נפתרה נסו להפעיל תוכנה תוכנה בתורה ולראות מי היא זו שגורמת להפרעה.

תיקון מסך למקבוק פרו בתל אביב עושים רק במעבדה מקצועית

אם כל הטיפים לעיל לא הובילו לשינוי בבעיה במסך המקבוק פרו שלכם, אתם מוזמנים לפנות למומחים של מעבדת Mac Repair ולקבל את השירות המקצועי, האדיב והמהיר ביותר.