You are currently viewing תיקון מסך מקבוק

תיקון מסך מקבוק

לא סתם כבר שנים שלקוחות רבים נשארים נאמנים למחשבי המקבוק של אפל. מסך המקבוק מהווה את אחת הסיבות המרכזיות לבחירה החוזרת. רוב מחשבי המקבוק מתהדרים במסך מתקדם מסוג רטינה. מדובר באחד המסכים היפים והמרשימים בעולם הטכנולוגיה. נוספים לכך כמובן מעבדים וזיכרון בעלי ביצועים גבוהים, יכולות גרפיקה מתקדמות ומאפיינים ייחודיים נוספים שגורמים למחשבים מסוג Macbook להתבלט מעל כולם. אחרי שהשקענו במחשב מתקדם מסוג מקינטוש נשתדל לשמור על שלמותו ותקינותו. אבל לפעמים ישנן תקלות שאינן בשליטתנו או מפגעים שונים שיכולים לגרום לחבלה כזו או אחרת במסך המקבוק.

מתי כדאי לפנות לתיקון מסך מקבוק?

קיימות תקלות שונות שיכולות לצוץ אפילו במחשבי אפל היוקרתיים. בסופו של דבר מדובר במכשיר טכנולוגי והתקלות השונות הן עניין המושפע מגילו וממצב התחזוקה של המחשב שלכם. בעוד שתקלות שונות מאפשרות דחייה מסוימת של התיקון, כאשר מדובר במסך המקבוק לא ניתן להתעלם מהתקלה. יכול להיות שנתקלתם בבעיות תצוגה כמו תמונה מרצדת, תמונה מעוותת או תצוגה קפואה. לעתים מדובר בבעיה חמורה יותר כמו מסך שחור – מצב שבו נראה שהמחשב פועל אבל התמונה לא עולה. לא משנה מה הסיבה – קודם כל חשוב להבין את אופי התקלה. כאשר פונים לתיקון מסך מחשב המקבוק חשוב לוודא שמדובר בטכנאי מוסמך או במעבדה מוכרת. במעבדה לתיקון מחשבי מק, טכנאי מקצועי יוכל לאתר עבורכם את מקור התקלה. תקלות שונות מקורן בחומרה או בתוכנה של המחשב. לאחר זיהוי המקור יוכלו להתאים עבורכם במעבדה את התיקון המיטבי ולספק לכם רכיבים חלופיים בעת הצורך.

החלפת מסך מקבוק

אם מדובר בשבר או סדק במסך – כנראה שאין מנוס מהחלפה שלו. עדיין מדובר בהוצאה קטנה יותר מאשר קניית מחשב חדש. במעבדה מוסמכת לתיקון מחשבי אפל יוכלו לספק עבורכם מסך חלופי כולל הרכבה מקצועית. חשוב שהמסך יהיה מותאם לסוג ולדגם של המחשב שלכם. קיימים סוגים ודגמים שונים של מחשבי מקבוק כגון מקבוק רטינה 15,Macbook Retina A1398 , מקבוק רטינה 13Macbook Retina A1425 A1502, מקבוק פרו 15 Macbook Pro, מקבוק פרו 17  Macbook Proועוד.  

מעבדת אגס נגוס בתל אביב – מעבדה מנוסה בתיקון של מחשבי מקבוק

מעבדת אגס נגוס תל אביב מספקת בדיקה חינם לכל המחשבים מסוג אפל. כלל הבדיקות והתיקונים במעבדה נעשים על ידי טכנאים מנוסים. התיקון נעשה עד לרמת הרכיב וכולל אחריות מלאה לחצי שנה. מדובר במעבדה ותיקה ואמינה במרכז תל אביב המתמחה בתיקון מסך מק כל סוגי המכשירים מסוג אפל. המעבדה פועלת כבר למעלה מ-15 שנה ומספקת שירותים מקצועיים לקהל לקוחותיה הנאמן. המעבדה מציעה תיקונים לכלל הדגמים והסוגים של מחשבי אפל כגון מחשבי מק, מקבוק, מחשבי מק שולחניים, איימק, איימק פרו או כל מכשיר מק אחר.
השוואה בין תיקון מסך מקבוק לתיקונים אחרים במקבוק
סוג התיקוןתיאורמורכבות התיקון
תיקון מסךהחלפת מסך שבור או פגועגבוהה
החלפת סוללההחלפת סוללה ישנה או פגועהבינונית
החלפת דיסק קשיחהחלפת דיסק קשיח פגוע או הרחבת נפחבינונית
ניקוי ושיפור קירורניקוי המאווררים והחלפת משחה תרמיתנמוכה
התקנת מערכת הפעלההתקנה מחדש של macOSנמוכה