You are currently viewing תיקון מקלדת מק

תיקון מקלדת מק

איזו מקלדת יש למק, אה? תענוג של דבר. מוארת, שקטה, לא אוגרת לכלוך מתחת למקשים. מקלדת איכותית עולה סביב ה-500 שקלים, הוצאה לא קטנה.

עכשיו תנו לי לספר לכם על היום שבו חשבתי שמקלדת המק שלי הלכה לאבדון. נכון, יש דברים יותר גרועים בחיים מלאבד מקלדת, אבל אף אחד לא רוצה לזרוק 500 שקל לפח. אני חשבתי שעשיתי זאת ביום שבו נשפכה לי צלחת מרק על המקלדת. לא סתם מרק, מרק עדשים רותח, כולל שקדי מרק.

לקנות חדשה או לתקן את המקלדת?

אחרי שסיימתי לנקות ולקלל את עצמי על השלומיאליות שעלתה לי במקלדת, התחלתי כבר לחפש ברשת מקלדת חדשה למק שלי. אלא שחברה טובה שלי סיפרה לי שיש מעבדה בתל אביב שמתמחה בתיקון מוצרי מק ואולי כדאי לי לבדוק אם הם מסוגלים להתמודד עם מרק עדשים במקלדת.

התקשרתי למעבדת אגס נגוס בתל אביב ולהפתעתי נעניתי בצורה יוצאת דופן. אדיבה, נעימה ומסבירה. הציעו לי אפילו לאסוף את המקלדת מהבית.

מעבדת אגס נגוס נותנת הנחות לסטודנטים

אז מסתבר שכמו בשיר של דני סנדרסון ומזי כהן, כל יום קורים ניסים. והנס שלי אכן קרה בתוך יום אחד – המקלדת חזרה אליי כמו חדשה. תקינה, בלי אף כתם ובלי אף זכר לתאונת מרק העדשים. לא תאמינו, אפילו קיבלתי הנחה לאחר שהנציג האדיב ששוחחתי עמו בדק וגילה שאני גם סטודנט. כן, יש הנחות לסטודנטים כי באגס נגוס יודעים שלא קל להיות סטודנט בימינו.

מחסן חלקיים חלופיים

מעבדת אגס נגוס בתל אביב היא המעבדה המקצועית ביותר בארץ בכל הקשור למחשבי אפל. במעבדה מחזיקים את הטכנאים והמומחים הגדולים ביותר בתחום, אך לא נחים על זרי הדפנה. במעבדה עובדים באופן תמידי על פיתוח שיטות חדשות וייחודיות לתיקון של מחשבי מק – כמו קבוצת כדורגל שזכתה בכל התארים אך עדיין רעבה ושואפת להשתפר.

מעבדת אגס נגוס בתל אביב מתקנת את כל סוגי מחשבי ומחשבי אפל ברמת הרכיב ויכולה לחסוך ללקוחות כסף רב על ידי הימנעות מהחלפת חלקים מיותרת. ואם כבר צריך להחליף אז המעבדה משמשת גם בחלקי חילוף שעברו בדיקה אצל צוות הטכנאים שלנו. החלקים שלנו נבדקים בצורה קפדנים. במעבדה מטפלים גם באביזרי מק נלווים כמו מקלדת, מטען, דיסק קשיח ועוד.

באגס נגוס תל אביב הכל נעשה במהירות, אך בלי להתפשר על אמינות, מקצועיות ואדיבות. שירות אדיב ונעים הוא מעל הכל, כל לקוח של אגס נגוס תמיד צודק ותמיד יוצא מרוצה.

עם ניסיון של מעל 15 שנים בפיתוח, אבחון ותיקון מחשבי מק, מה הפלא שגם קערת מרק עדשים שנשפכה על מקלדת המק שלי, לא הפחידה את אנשי אגס נגוס תל אביב?