You are currently viewing מעבדת מקבוק תל אביב

מעבדת מקבוק תל אביב

תיקון מקבוק במעבדת אגס נגוס תל אביב

לא משנה אם טכנאי מחשבים מוכשר, אם אין לו את הידע והניסיון הדרושים לטפל במחשבי מק, עדיף שלא ינסה אפילו לבצע תיקון במק של אפל, כי רוב הסיכויים שייגרם נזק גדול יותר למחשב. 

אפל מתגאה בפיתוח וייצור של מוצרים שאינם דומים לאף מוצר אחר בשוק, החל מהברגים ועד לתוכנת ההפעלה. מחשבי המקינטוש ובקיצור מק, שמיוצרים על ידי אפל, לא שונים מבחינה זו.

יש הבדלים מהותיים בין תוכנות ההפעלה, מערכות הקבצים והכלים של מחשבי מק לבין מחשבי PC.

לכן, כדי להבטיח תיקון מוצלח במק של אפל צריך גם ציוד מיוחד וגם ידע ומיומנות שיש רק למי שמתמחה בתיקון מחשבים אלה בלבד.

יציבות ואמינות לא מונעת תקלות של מחשבי מק אפל לחלוטין

גם החומרה וגם מערכת ההפעלה של מחשבי מק נחשבים ליציבים ואמינים יותר מאשר במחשבי PC. בתוכנת ההפעלה יש פחות תקלות מכיוון שהיא אינה חשופה לוירוסים כמו תוכנת הווינדוס ואם יש בה תקלות לרוב הן קלות לתיקון, במיוחד אצל מי שמכיר אותה היטב. 

תקלות כגון: המחשב לא נדלק או המסך שחור, בעיה ברזולוציות התצוגה או בעיות אודיו, כל אלה יכולות להיווצר מכך ששטח האחסון מלא ואז איפוס זיכרון PRAM יכול לעזור, תקלות שונות בגלל בעיה בהרשאות ותקלה בבקר הראשי המנהל את חומרת המחשב. 

אם יש לכם בעיה להטעין את המחשב הנייד או שהוא נטען לאט, שקע ה-USB לא עובד, המחשב לא נדלק או שהוא תקוע על מצב שינה ייתכן וכל מה שצריך לעשות הוא לאפס את בקר ה-SMC. 

לא משנה אם מדובר בתקלה קלה או מורכבת כמו שחזור מידע, אם יש לכם אפשרות ללכת למי שמתמחה בתיקון מחשבי מק, אין סיבה שלא תבחרו בכך.

 

תיקון מהיר ויעיל

בנוסף להצלחת תיקון המק, אצל מומחה הוא ייעשה בצורה מהירה יותר. אם מדובר במעבדת מחשבים הוגנת, הם יעשו כל שביכולתם לתקן את המחשב מבלי להחליף מיד רכיבים, מה שמייקר משמעותית את עלות התיקון.

כדי לבצע תיקון איכותי ומהיר חשוב שהטכנאי יידע לאבחן את מקור הבעיה במהירות. רק מי שמתקן מחשבי מק בלבד ונתקל באינספור בעיות דומות יוכל בקלות לזהות מה התקלה ולבצע את תיקון המק של אפל באופן יעיל.

אם מדובר בתקלה פיזית, מעבדה שמתמחה בתיקון מחשבי מק של אפל ומעסיקה טכנאי מק  תחזיק במלאי חלקי חילוף רבים ולא תצטרכו לבזבז זמן יקר בהמתנה לקבלת המחשב חזרה.

אגס נגוס  – מתקנים כל סוג של תקלה בכל דגם מק

במהלך 15 שנות הפעילות של אגס נגוס תל אביב פגשנו בכל סוגי התקלות של מחשבי מק ואנחנו יודעים כיצד לטפל בהן במהירות ויעילות. 

איכות העבודה שלנו היא ללא דופי וחשוב לנו מאוד גם לתת שירות אדיב ונעים. 

אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שהמחשב שלכם בידיים הכי טובות שאפשר.