You are currently viewing תיקון שקע טעינה במקבוק

תיקון שקע טעינה במקבוק

חברת אפל היא חברה פורצת דרך מאז הקמתה ועד היום, המוצרים שלהם הם באיכות ברמה גבוהה מאד ויש להם עיצובים ייחודים. הסיבה למחירים הגבוהים של המוצרים שלהם, היא לא רק איכות וויזואליות מקורית, היא מיתוג החברה כמוצר פרימיום. גם אם מדובר במחשב עם תכונות דומות למוצר של חברה אחרת הוא עדיין יהיה יקר יותר.

לקוחות שהתאהבו בפרי האסור הנגוס נשארים נאמנים NO MATTER WHAT.

תיקון שקע טעינה במחש המקבוק באגס נגוס תל אביב

מקבוק הוא מחשב נשיאה אישי עמיד ונוח לשימוש. יחד עם זאת גם הוא כמו כל מחשב אחר חשוף לתקלות.

רמת המורכבות של מוצרי אפל, ביניהם המקבוק, גבוהה במיוחד ולכן כשיש תקלה, כדאי לפנות למעבדה המתמחה בתיקון מכשירי אפל.

השקעתם בקנייה של אחד ממוצרי הדגל של החברה סכום מכובד ואתם סופר מרוצים ממנו, תפקידו אותו בידיים בטוחות ומקצועיות ויהיה לכם ראש שקט. 

המקבוק שלי לא נטען, למה? מה עליי לעשות?

אם מחשב המקבוק שלכם לא נדלק אולי זה בגלל שלא שהוא לא נטען. ייתכן ומדובר בבעיה בשקע טעינה, גם במקרה כזה מומלץ לפנות למעבדה המתמחה במוצרי אפל. שם מבצעים את כל התיקונים הנחוצים כולל תיקון שקע טעינה במקבוק. 

שלוש סיבות עיקריות נוספות בגללן המקבוק לא נטען היא בעיה בסוללה, במטען עצמו או במתאם AC, המשמש לטעינת הסוללה. 

לפני שתיקחו את המחשב לתיקון, תבדקו האם הסוללה נטענת בשקע אחר, כדי לוודא שהבעיה היא לא בסוללה אלא בשקע טעינה. תבדקו האם מכשירים אחרים נטענים במקור חשמל. דבר נוסף שאתם יכולים לעשות לפני שתיקחו אותו לתיקון הוא איפוס של בקר ניהול המערכת.

ייתכן והסיבה לכך שהמחשב לא נטען היא בלאי של המטען או שימוש במטען לא מקורי. אם הסוללה נטענת, אבל לא באופן מלא, ייתכן שההספק החשמלי של מתאם ה-AC נמוך מדי ואז צריך להחליפו. 

סיבות נוספות אפשריות: כבל טעינה לא תקין, בעיה במחברים או בעיה במקור החשמל. 

ברגישות וזהירות

שקע הטעינה נמצא על גבי לוח האם – כל רכיבי המחשב נמצאים עליו או מקושרים לרכיביו, מדובר באזור החשוב ביותר במחשב. כל תיקון, כולל תיקון שקע טעינה, צריך להיעשות ברגישות, בזהירות ובמקצועיות רבה. סיבה מספיק טובה לפנות למעבדת לתיקון שקע טעינה במקבוק המתמחה במוצרי אפל.

מחיר תיקון שקע טעינה במקבוק

אתם יכולים לקחת את המקבוק לתיקון במעבדה מורשית של חברת אפל, אבל יגבו מכם מחיר יקר יותר ממעבדה המתמחה בתיקון בעיות שונות במחשבי אפל, ביניהם תיקון שקע טעינה. זמן ההמתנה להחזרת המחשב ארוך יותר מאשר במעבדה פרטית.

בחרתם לפנות למעבדה פרטית יש להם את כל רכיבי המקבוק והם יודעים לטפל בכל תקלה.

מחיר החלפת שקע טעינה נע בין 400 ש"ח-800 ש"ח הכוללת החלפתו ועבודה.