You are currently viewing מעבדה לתיקון מחשבי אפל

מעבדה לתיקון מחשבי אפל

מחשב האפל שלכם מראה סימני מצוקה? זה הזמן לקחת אותו למעבדת אגס נגוס ת"א ולהינות משירות משלוחים אקספרס

כל מחשב יקר ככל שיהיה, חשוף לתקלות שונות ומרובות. גם מחשב אפל שנחשב לאחד הטובים בעולם, יכול במוקדם או במאוחר לאותת לכם שהוא צריך עזרה. התקלות השונות שיכולות להופיע במחשב אפל יכולות להיות קשורות הן בתוכנה והן בחומרה. על כל פנים ובכל מקרה של תקלה, אתם צריכים ללכת למעבדה מקצועית שמנוסה בתיקון מחשבי אפל. מעבדת אגס נגוס היא מבין המעבדות הראשונות בישראל אשר מתמחות בתיקון מחשבי אפל עם נסיון של מעל ל 15 שנה. מעבדת אגס נגוס מציגה את רמות השירות, האיכות והמקצועיות הגבוהות ביותר, וכל זה עם מחירים הוגנים. לא משנה מהי התקלה שיש למחשב האפל שלכם, הטכנאים של אגס נגוס יעשו ככל שביכולתם על מנת שתיקון יושלם בהצלחה. מעבדת אגס נגוס תל אביב מתקנת מחשבי אפל מכל הסוגים ונותנת שירות ללקוחות רבים מכל רחבי הארץ, הן פרטיים והן עסקיים.

כל תיקוני מחשבי אפל בבמעבדה אחת

בין אם התקלה שלכם היא במסך, במקלדת, בסוללה, ברכיבים פנימיים או בכל רכיב אחר, למעבדת אגס נגוס יש את הידע הדרוש ואת הכלים המתקדמים ביותר בכדי לתקן את הבעיה. עליכם לדעת שתיקון מחשב אפל במעבדה מקצועית הוא דבר הכרחי וחשוב מכיוון ומדובר כאן במחשב יקר ערך שדורש טיפול מתאים. השקעתם את מיטב כספכם במחשב איכותי ומצויין שנותן לכם תמורה, וכעת בעת תקלה עכשיו תורכם לתת לו את תמורתכם.

האם עדיף לתקן או להחליף מסך למחשב אפל?

התשובה לשאלה הזו תלויה מאוד בסוג התקלה. אם מדובר בשבר או בסדק במסך שלכם כפי הנראה שהפתרון יהיה החלפת המסך. הרי אי אפשר להדביק שברי מסך ובלית ברירה תצטרכו להחליפו. על כל פנים, מעבדת אגס נגוס מחזיקה במסכים ובחלקי החילוף האיכותיים ביותר ונותנת אחריות על כל תיקוניה. במקרה אחר, הבעיה במסך שלכם יכולה לנבוע מבעיה בכרטיס הגרפי או בתוכנה שמפריעה למסך לעבוד ויהיה ניתן לתקן את התקלה מבלי להחליף את המסך. היתרון שאתם מגיעים למעבדת אגס נגוס לבצע תיקון למחשב האפל שלכם הוא זה שאתם מקבלים שירות ללא פשרות ונהנים מאבחון הבעיה ללא עלות. טכנאי של אגס נגוס יאבחן את הבעיה במחשב האפל שלכם מבלי שתצטרכו לשלם על כך. רק לאחר קבלת אבחנת התקלה המפורטת, תחליטו באם לבצע את התיקון, וזאת לאחר שאתם יודעים בוודאות את היקף הנזק והעלות הכרוכה בכך.

תיקון מחשב אפל עם שירות משלוחים אקספרס

בימים טרופים שכאלו שרובנו נמצאים בבתים כל היום, חשוב מאוד שלמעבדת המחשבי האפל יהיה שירות איסוף והחזרת מחשבים מתיקון. מעבדת אגס נגוס, המעבדה המובילה בישראל לתיקוני מחשבי אפל, מפעילה שירות משלוחים אקספרס (בתשלום) ובכך מאפשרת ללקוחותיה לתקן את המחשב מבלי לצאת מהבית, בקלות ובנוחות מירבית.