You are currently viewing תיקון מקלדת מנוזלים

תיקון מקלדת מנוזלים

נשפך מים, מיץ או קפה על המקלדת? אתם יכולים לבצע תיקון מקלדת מנוזלים באגס נגוס תל אביב

הרבה סוגים של נוזלים יכולים להשפך לנו על המקלדת ולגרום לנזקים. זה יכול להיות מים, מיץ, קפה או אפילו משקה אלכוהולי. אין אחד שלא הניח פעם כוס שתייה ליד המחשב, והאמת היא שגם לאנשים הזהירים ביותר הכוס יכולה מתישהו להשפך ברגע אחד שלא שמים לב.

אז אם נשפך לכם כל סוג שנוזל שהוא על המקלדת של המחשב הנייד שלכם, השעון מתקתק והזמן משחק תפקיד מרכזי בהצלת המחשב שלכם. אז אם איתרע מזלכם והמקלדת שלכם נרטבה, דבר ראשון שאתם חייבים לעשות במיידי הוא לכבות את המחשב ולנתק אותו מהחשמל. אם בדגם המחשב הנייד שלכם יש בטרייה נשלפת, אז יש להוציא גם אותה.  כדי לחסוך זמן יקר בכיבוי המחשב, פשוט לחצו לחיצה ארוכה על מקש ההפעלה/כיבוי עד שהמסך הופך כולו לשחור והמחשב נכבה.

שלבים קריטיים שיש למלא כשנשפך נוזל על המקלדת

אל תכנסו לפאניקה. זו היא ההמלצה הראשונה מאיתנו. אנחנו מבינים אתכם שזה מצב מלחיץ ושלא תכננתם אותו אבל פאניקה לא תעזור בשום צורה.

השלב הראשון שעליכם לעשות בדרך להצלת המחשב שלכם הוא להוציא כל דבר שהיה מחובר למחשב הנייד, כגון: חיבורי USB, כרטיסי זכרון, כבל HDMI, כונן דיסק און קי ועוד. פשוט מאוד השאירו את הלפטופ נקי מכל מכשיר או התקן חיצוני שמחובר אליו.

בשלב הבא, הניחו את הלפטופ שלכם כמו ספר הפוך על השולחן כדי לאפשר לנוזלים שבפנים לצאת החוצה. תוך כדי לקחו מגבת ללא סיבים והתחילו לנגב ולספוג את הנוזלים שעל המקלדת. מגבת ללא סיבים היא חשובה מאוד מאחר ומגבת שמוציאה סיבים עלולה לגרום ללכלוכים נוספים להכנס בין מקשי המקלדת ולגרום לנזק נוסף. אם חשבתם לייבש את את המקלדת אם מייבש שיער, הדבר אסור בהחלט ויכול לגרום לנזק בלתי הפיך.

כעת, אחרי שמילאתם אחר ההוראות, גשו בהקדם האפשרי למעבדה מומחית לתיקון מחשבי אפל, כדי לפתור את הבעיה ולהחזיר את המקלדת והמחשב לקדמותם. מעבדת Mac Repair מתקנת מקלדות ומחשבים בעקבות נזקי נוזלים עם נסיון של מעל 15 שנים בתחום. הלקוחות שלנו מגוונים ואנו משרתים חברות ממשלתיות, עסקים קטנים וגדולים ולקוחות פרטיים.

האם משנה אם נשפכים מים או מיץ על המקלדת?

סוג הנוזל שנשפך לכם על המקלדת הוא קריטי וסוגי הנזקים משתנים בהתאם לכך. מים הוא חומר ניטרלי ולא חומצתי , בעוד שמשקאות אלכוהוליים וסוכריים הם קורוזיביים ומולכים יותר, ובעקבות כך יכולים בקלות לגרום לנזק מיידי וחמור במקלדת. אולם, בשני המקרים, המטרה העיקרית היא למזער את הנזק ולייבש את המחשב כמה שיותר מהר ולהגיע בדחיפות למעבדת התיקונים.

Mac Repair היא המעבדה שתציל את המקלדת שלכם מנזקי נוזלים

כשאתם נעזרים בנסיון ובידע של הטכנאים של Mac Repair, אתם מבטיחים לעצמכם שירות איכותי, מקצועי ומהיר. עם מאות תיקונים מוצלחים של מקלדות מנזקי נוזלים, אנו נטפל במחשב שלכם על הצד המקצועי ביותר ונפתור עבורכם את בעיית הרטיבות במקלדת ונחזיר אותה לקדמותה. צרו קשר עם המומחים של Mac Repair לשאלות נוספות והתייעצות.