You are currently viewing מחיר תיקון מחשבי מקינטוש

מחיר תיקון מחשבי מקינטוש

מחפשים את המחיר הטוב ביותר לתיקון מחירי מקינטוש? זכרו שמחיר טוב הוא גם פונקציה של שירות תיקונים אמין ומקצועי.

מחשבי מקינטוש כוללים את איימק, מקבוק, מקבוק אייר, מק מיני, מקבוק פרו. הם נפוצים מאוד בקרב סטודנטים ואנשי מקצוע שעוסקים בתחום הגרפיקה בפרט ועיצוב בכלל על כל תחומיו השונים, אשר בדרך כלל מעדיפים את מקבוק אייר. גם עורכי וידאו רבים משתמשים במקינטוש ובמיוחד בדגם מקבוק פרו.

איך נקבע מחיר התיקון המקינטוש?

במקרה שיש צורך בתיקון של מחשב אפל חשוב קודם כל לאתר מהו אופי התקלה: מסך, מקלדת, סוללה, חומרה וכו'. מחיר התיקון יקבע על פי סוג הרכיב שצריך להחליף בתוספת אורך העבודה של הטכנאי. שימו לב שמעבדת אגס נגוס בתל אביב מחזיקה מלאי רחב של רכיבים וחלקי חילוף מקוריים, מה שחוסך עלויות של הזמנה וחוסך עלויות רבות ללקוח הזקוק לתיקון.

נסו לבדוק אם המעבדה שבחרתם מציעה הנחה עבור סטודנטים. ישנן מעבדות שמציעות הנחה משמעותית עבורכם, כמו למשל מעבדת אגס נגוס בתל אביב.

שימו לב שמעבדה מקצועית ואמינה תעניק לכם גם בדיקה חינם של המק שלכם. לאחר מכן צריך לעדכן את הלקוח בתקלה ובעלויות ולקבל אישור והתיקון יוצא לדרך

התיקון הכי מקצועי, מהיר וזול

אלפי לקוחות מרוצים מעידים על מעבדת אגס נגוס בתל אביב כמעבדה הטובה והזולה ביותר בישראל. מדובר על מעבדת בעל שם מעולה  בתל אביב – הכל נעשה במהירות הבזק ובמקצועיות שרק מומחי אפל ומקינטוש מסוגלים.

באגס נגוס בתל אביב מכירים כל מוצר של אפל על בוריו, ומטפלים אך ורק במוצרים של אפל. בנוסף, מדובר על מעבדת מחקר יזום, אשר בכל יום עובדים בה על פיתוח שיטות חדשות לתיקון איכותי יותר של מחשבי מק שקיים.

איסוף לתיקון מהבית

איסוף ישיר נעשה של המק לתיקון נעשה, בהתאם לבקשת הלקוח, ישירות מהבית. לאחר האיסוף אין שום עיכוב, המק שלך נכנס הישר למעבדה וטכנאי מק מיומן שהוא גם מהנדס אלקטרוניקה מבצע אבחון, שיחה עם הלקוח ותחילת תיקון לאחר אישור.

במעבדת אגס נגוס בתל אביב מתחייבים לשילוב נדיר של מקצועיות, מהירות ומחיר הוגן. הכל משולב ילד במשולש קסמים. המקצועיות מאפשרת עבודה מהירה והמהירות חוסכת שעות עבודה ומוזילה את עלות התיקון. באגס נגוס בתל אביב מתחייבים למחירי תיקון מוצרי מקינטוש במחירים הנמוכים ביותר, אך ללא התפשרות על עבודה איכותית ואמינה.