You are currently viewing תיקון מקבוק מומלץ

תיקון מקבוק מומלץ

תיקון מקבוק מומלץ לעשות במעבדה לתיקון מחשבי אפל

חברת אפל, יצרנית מחשבי המקינטוש לרבות המקבוק, מובילה על מתחריה בזכות מקוריות בעיצוב, אמינות של המחשבים שלה, הנייחים והניידים, איכות ברמה הגבוהה ביותר בפרמטרים רבים, ביניהם תוכנת ההפעלה, סאונד, גרפיקה, מהירות ביצועים, חוזק ועוד. המקבוק אמין, אבל אינו חסין בפני תקלות ומוטב להפקיד את הנכס שלכם לתיקון, והוא בהחלט נכס, בידיים אמינות, שיבטיחו את המשך פעילותו התקינה לאורך זמן.

תיקון מקבוק מומלץ לעשות אצל מי שמכיר אותו מלפנים ומאחור

חדשנות בלתי מתפשרת וייחודיות בכל אספקט אפשרי הם אבני הבוחן של החברה. משיקים בה גרסאות משופרות לכל המחשבים שלהם בתדירות גבוהה. 

אחד השינויים המשמעותיים שנעשו לאחרונה במקבוק פרו הוא המעבר ממעבדי אינטל למעבדי M1, המיוצרים על ידם.

לכן מי שיתקן את המקבוק שלכם חייב להיות מעודכן בכל החידושים. 

תיקון מקבוק מומלץ לעשות על ידי טכנאי מיומן בלבד!

מחשבי המקבוק אייר, מקבוק פרו ופרו-רטינה, עומדים בכל הסטנדרטים הגבוהים שאפל מציבה לעצמה.

מעבדות מחשבים, המתמחות בתיקון מחשבי מקבוק, גם כן צריכות לעמוד בסטנדרטים גבוהים של רמת דיוק בעבודה בכל הנוגע לתיקונים ברמת הרכיב, ידע נרחב לטיפול בכל סוגי התקלות ובכל הדגמים, יכולת התמודדות עם בעיות לוגיות בתוכנת ההפעלה המורכבת שלהם,  להחזיק ציוד טכנולוגי מיוחד המותאם לארכיטקטורת המחשב ועוד.

נכון, לא כל תקלה במקבוק מחייבת מומחה. מצד שני, עלות החלקים יקרה ולרוב בעלת המשקל העיקרי במחיר התיקון, לכן תיקון מקבוק מומלץ לעשות במעבדת מחשבים אמינה ומנוסה בה ידעו לפתור תקלות מבלי צורך מיידי להחליף חלקים. 

במעבדה אחרת, ייתכן ויחליפו לכם חלק או מספר רכיבים והבעיה לא תיפתר, שלא לדבר על נזק אפשרי.

חלקי חילוף ללא פשרות

מומלץ להשתמש בעת תיקון מקבוק בחלקי חילוף איכותיים. ראשית בגלל האחריות ושנית, כדי למנוע נזק בלתי הפיך למחשב. למשל, החלפה לסוללה לא מקורית יכולה לגרום לפיצוץ של המחשב. 

בנוסף, בגלל החידושים הבלתי פוסקים עם הזמן נדרשים חלקי חילוף נוספים ושונים מהדגמים הקודמים, לכן מומלץ לבחור בחברה המחזיקה את כל חלקי החילוף הנדרשים במלאי.

איתך לכל אורך הדרך

לאחר שתבחרו את המקום הנכון ביותר עבורכם לתיקון המקבוק,  כבר לאחר התיקון הראשון תוכלו לדעת אם זו חברה שתוכלו לסמוך עליה בכל מצב ושתלווה אתכם לכל אורך חיי המחשב שלכם עד המקבוק הבא.  

 

אגס נגוס  תל אביב- הבחירה הנכונה עבורכם

יש מעבדות מחשבים בהם הטכנאים מתקנים גם מחשבי PC וגם מחשבי מק, אבל לרוב רמת המומחיות שלהם לא יכולה להשתוות למי שחי, נושם ומתקן רק מחשבי מקינטוש, וזה אנחנו.

חברת אגס נגוס תל אביב מומחית ומתמחה בתיקון כל מכשירי אפל ומחשבי מק בלבד. 

במהלך 15 שנות פעילותה היא צברה ידע בלתי נדלה וניסיון עשיר בטיפול בכל תקלה ובכל דגם של מחשבי מק.

הטכנאים המיומנים שלנו יתקנו את המחשב שלכם במהירות ויעילות ותקבלו מחירים הוגנים.

בנוסף, יש לנו שירות שליחויות לאיסוף והחזרת המחשב ברחבי הארץ.